Do ověřování e-portfolia se zapojilo 40 pedagogů a 700 žáků, zkušenosti mají kladné
V projektu EQAVET se do používání e-portfolia ve výuce zapojilo od října 2020 sedm středních a vyšších odborných škol. Cílem ověřování e-portfolia ve výuce v průběhu školního roku 2020/21 bylo zjistit, jaké možnosti e-portfolio žákům a učitelům, případně i sociálním partnerům nabízí, jaké dovednosti při práci s ním žáci získají nebo si prohloubí a jaké výhody i nevýhody mají jednotlivé digitální platformy, kde se portfolia dají vést. Zkušenost všech škol s prací s e-portfoliem jsou vesměs pozitivní, všechny budou v zařazení práce s e-portfoliem pokračovat a dále ho rozšiřovat do dalších předmětů. Do budoucna by ho vyučující rádi používali v rámci praktických stáží programu Erasmus+ a rozvíjeli jeho strukturu při spolupráci se sociálními partnery a firmami.