Pracovník/pracovnice cestovní kanceláře – specialista/specialistka pro incoming poskytuje cestujícím klientům praktickou pomoc, vyřizuje administrativní záležitosti, zabezpečuje informační servis a animační aktivity pro klienty. Mezi základní dovednosti patří využívání znalostí zeměpisu cestovního ruchu v České republice a znalostí historie a dějin kultury regionu v cestovním ruchu. Podílí se na přípravě, organizování, finančním a technickém zajišťování zájezdů. Koordinuje služby související s pořádanou akcí (ubytovací, stravovací, programové a dopravní) včetně poskytování individuální pomoci jednotlivým klientům. Zpracovává cenové kalkulace poskytovaných služeb. Komunikuje ústně i písemně v cizím jazyce při výkonu práce v cestovním ruchu.
Seznam profesních kvalifikací
Projděte si seznam profesních kvalifikací. Víte, jaké dovednosti musíte pro danou kvalifikaci prokázat?
Pro autorizované osoby
Kdo je to autorizovaná osoba a jaké výhody má získání autorizace?