Popis pracovní pozice

poskytování podpory našim klientům a partnerům
zaškolení techniků na zákaznické podpoře a mentoring
řešení problémů technického oddělení

Požadavky:
diplom z oblasti IT nebo techniky (magisterský) nebo zkušenost z oboru alespoň 5 let
Rozsáhlé znalosti Orientačních principů
Znalost 2 nebo více z následujících jazyků: C++, C, C#, JAVA, .NET
Základní znalost XML, TCP/IP a operačních systémů CE, Windows 2K/XP a Windows Servery 2K a 2K3 A PLUS
Vynikající zvládání time managementu, komunikačních dovedností, řešení problémů, schopnost efektivně komunikovat se zákazníky po telefonu
předchozí zkušenosti ze zákaznického servisu jsou vítany
perfektní znalost anglického jazyka (poslech, psaná i mluvená forma)

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou


Firma: Zebra Technologies CZ s.r.o.
IČ: 26780259
Místo pracoviště: Kolejní 2904/1, 61200 Brno 12
Forma: Pracovní poměr
Nástup od: 2016 Nov 1
Hrubá mzda: 30,000 Kč
Min vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou
Kontakt: Magda Rozehnalová, Magda.rozehnalova@zebra.com
Odpovědět

Oslovte zaměstnavatele a zajímejte se o toto volné místo.

Dostávejte informace o volných místech přímo do své e-mailové schránky!

Zaregistrujte se zdarma

Kde se nachází

Zdroj informací

mpsv.cz | Informace přidány: 2020 Aug 5 11:04:55