Popis pracovní pozice

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.

Pracovník v oblasti online marketingu má na starost přípravu, organizaci marketingových výzkumů, zajišťuje, organizuje a sleduje reklamní akce online (na internetu) a následně vyhotovuje hodnocení z pohledu jejich ekonomického přínosu. Sestavuje plán reklamy a propagace, zpracovává koncepční návrhy propagačních akcí a vede související dokumentaci.

Analýza webových stránek z pohledu obchodní výkonnosti, Vyhodnocování online kampaní - příprava doporučení, Nastavení a správa pravidelných reportů - online leadů, konverzí, prodejů (prodejní funnely), Správa tagů a skriptů pomocí Google Tag Manageru, Poskytovat datovou podporu , Realizace ad hoc požadavků, Analýza scrollmap, clickmap a heatmap, Součinnost na A/B testování na webu, Kvalifikační požadavky , Schopnost číst v hromadě dat, Dávat data do souvislostí, Umět vyvozovat doporučení z analyzovaných dat, Schopnost připravovat srozumitelné reporty, Základní znalosti v oblasti online marketingu (PPC, RTB, SEO,…), Znalost Google Analytics a Yandex Metric, Orientace v Google Tag Manageru, Schopnost propojovat data z různých zdrojů
Praxe na podobné pozici - výhodou, Znalost prostředí PIWIK, reportovacího nástroje Tableau Desktop - výhodou, Znalost SQL a CCS, Jazyk ruština, angličtina.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou



Firma: Flamestone SE
IČ: 29373301
Místo pracoviště: U vodárny 3032/2a, Královo Pole, 616 00 Brno 16
Forma: Pracovní poměr
Nástup od: 2017 Aug 1
Hrubá mzda: 15,000 Kč
Min vzdělání: Vysokoškolské vzdělání
Kontakt: Alexander Pavlov, alexander.pavlov@flamegroup.eu
Odpovědět

Oslovte zaměstnavatele a zajímejte se o toto volné místo.

Dostávejte informace o volných místech přímo do své e-mailové schránky!

Zaregistrujte se zdarma

Kde se nachází

Zdroj informací

mpsv.cz | Informace přidány: 2020 May 5 12:14:17