Popis pracovní pozice

NÁPLŇ PRÁCE
Pracovník na této pozici je zodpovědný za analýzu business potřeb zákazníků. Na základě posouzení reálné situace u zákazníka, identifikuje skutečné potřeby zákazníků v oblasti ICT, hledá a navrhuje vhodná řešení k uspokojení těchto potřeb. Zodpovídá za tvorbu komplexního návrhu řešení, zpracovává business analýzy, vizuální modely procesů, diagramy, myšlenkové mapy a jiné výstupy, které následně prezentuje zákazníkovi se společným cílem nalezení optimálního řešení. Pro zajištění efektivní komunikace se od pracovníka očekávají velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.

ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
Klíčové odborné znalosti
Analytické schopnosti
• Znalost technik pro zpracování business analýzy pokrývající analýzu problému a návrhu řešení problému (business proces modely, modely rozhodování, případy užití)
• Schopnost identifikovat rizika navrhovaných řešení včetně zhodnocení jejich dopadu na navrhovaná řešení
• Schopnost vytvářet vizuální modely jako workflow diagram, myšlenkové mapy a jiné
• Schopnost efektivně zaznamenávat informace vizuálně
Znalost nástrojů pro podporu business analýzy
• Schopnost pracovat s nástroji Word, Excel a PowerPoint
• Schopnost pracovat s nástroji Visio nebo Enterprise Architect, nástroji pro evidenci požadavků, případně s nástroji pro projektové řízení

Dokumentační schopnosti
• Schopnost vytvořit srozumitelný a konzistentní popis řešení
• Schopnost vytvořit specifikaci business analýzy

Znalost business domény výhodou
• Logistika, Odbyt, Skladování
• Ekonomika, Finance, Správa
• Zkušenosti z procesním přístupem řešení

Další klíčové dovednosti:
Komunikační dovednosti
• Schopnost organizace a vedení pracovních a analytických schůzek
• Schopnost klást správné otázky
• Umění naslouchat zákazníkovi a správně pochopit interpretaci zákazníka
• Schopnost komunikovat ve standardním I virtuálním prostředí (videokonference)
• Schopnost získat důvěru zákazníka

Řízení
• Proaktivní a nezávislý přístup
• Schopnost dodržovat termíny
• Schopnost delegovat řešení na členy týmu a následně přebírat výstupy
• Schopnost předávat a přebírat zpětnou vazbu

Schopnost identifikovat potřeby
• Na základě informací od zákazníka identifikovat skutečné potřeby zákazníka
• Na základě posouzení reálné situace u zákazníka identifikovat I potřeby, které zákazník nevnímá a jejich vyřešení pomůže zvýšit efektivitu fungování zákazníka

Schopnost řešit problémy
• Schopnost identifikovat problémy.
• Schopnost vést diskuzi vedoucí k nalezení podstaty problémů a nalezení variant řešení nebo optimálního řešení problémů
• Schopnost hledat řešení na náročné problémy
• Schopnost vyjednávat problémy v prostředí většího počtu zainteresovaných stran

Jazykové znalosti:
• Anglický jazyk slovem i písmem

Pozice vhodná pro OZP, s docházením do firmy.

Více informací viz: http://www.kvados.cz/Content/Kariera


Firma: KVADOS, a.s.
IČ: 25826654
Web: http://www.kvados.cz/Content/Home
Místo pracoviště: Novoveská 1139/22, Ostrava-Mariánské Hory, 70900
Typ úvazku: Plný úvazek
Forma: Pracovní poměr
Nástup od:
Hrubá mzda:
Min vzdělání: Středoškolské vzdělání s maturitou
Kontakt: Gabriela Wojaczková, job@kvados.cz, 596 126 210
Odpovědět

Oslovte zaměstnavatele a zajímejte se o toto volné místo.

Dostávejte informace o volných místech přímo do své e-mailové schránky!

Zaregistrujte se zdarma

Kde se nachází

Zdroj informací

sykorova@kvados.cz | Informace přidány: 2015 Apr 2 09:11:19