Máte dotaz? Máte pro nás podnět či připomínku? Napište nám.
info@vzdelavaniaprace.czCo potřebuji umět a jak mě budou zkoušet?
-
Orientace v obchodní činnosti
Kritéria hodnocení Ověření Definovat podstatu a význam marketingové a obchodní činnosti Písemné a ústní ověření Orientovat se v marketingovém mixu a marketingových strategiích Písemné ověření Sestavit proces monitoringu konkurenčního prostředí pro porovnání podobných konkurenčních výrobků a navrhnout změny v ceně dle dodavatelských podmínek a poptávce na trhu Praktické předvedení a ústní ověření Definovat podstatu a princip marketingového výzkumu. Písemné ověření Popsat postupy potřebné pro zvýšení značky (brand) internetového obchodu. Vyjmenovat základní i pokročilé online marketingové nástroje pro propagaci webových stránek, brandu, zboží a služeb. Písemné a ústní ověření Vyjmenovat základní obchodní dokumentaci spojenou s obchodní zakázkou a vytvořit objednávku zboží/služeb Písemné a ústní ověření Charakterizovat jednotlivé funkce obchodu a vysvětlit principy fungování dodavatelsko-odběratelských vztahů Písemné a ústní ověření Sestavit pravidelný měsíční přehled objednávek dle tržeb, druhů a množství prodaného zboží Praktické předvedení a ústní ověření Popsat proces inventarizace zásob. Vyhodnotit nákladovost skladových zásob a navrhnout jejich optimalizaci Písemné a ústní ověření -
Zajištění přípravy, výroby a provozu prodejního webu (eshopu) a jeho následné řízení
Kritéria hodnocení Ověření Popsat tvorbu prodejního eshopu, sestavit jeho strukturu, vyjmenovat zásady grafiky Písemné a ústní ověření Vysvětlit potřebné kroky vedoucí ke správnému výběru externí firmy jako dodavatele eshopu Písemné a ústní ověření Rámcově navrhnout grafickou podobu prodejního webu, včetně sestavení jeho struktury Písemné a ústní ověření Vysvětlit potřebné kroky vedoucí ke správnému výběru externí firmy jako dodavatele webu Písemné a ústní ověření Vyjmenovat kroky k přípravě prodejních dokumentů u elektronické objednávky Písemné a ústní ověření -
Identifikace žádoucích funkcí webových stránek
Kritéria hodnocení Ověření Popsat základní a pokročilé funkce webových stránek, které pomáhají k efektivnímu provozu internetového obchodu Písemné ověření Popsat nástroje pro webovou analytiku internetového obchodu Písemné ověření Spočítat návratnost investic do reklamy na základě webových analytických nástrojů Praktické předvedení a ústní ověření Vyjmenovat základní vyhledávače zboží a popsat jejich význam Písemné a ústní ověření Zpracovat data o prodeji a zákaznících do prezentace Praktické předvedení a ústní ověření -
Přejímka, výkup, skladování, ošetřování zboží a manipulace se zásobami v obchodně provozní jednotce
Kritéria hodnocení Ověření Provést přejímku zásob kvalitativně, kvantitativně a sortimentně Praktické předvedení a ústní ověření Zkontrolovat doklady vázané na přejímku zásob (kvantitativně, kvalitativně) Praktické předvedení a ústní ověření Vyhotovit a evidovat doklady spojené s řešením problémů vzniklých při přejímce zásob Praktické předvedení Popsat způsob skladování a ošetřování zásob ve sféře oběhu v souladu s charakterem zásob (dodržování HACCP) podle sortimentu a podle zásad logistiky Ústní ověření -
Expedice zásilek a jejich věcná správnost
Kritéria hodnocení Ověření Sestavit proces expedice zásilky směrem k odběrateli Praktické předvedení Vypsat důležité dokumenty a náležitosti, které musí být nedílnou součástí expedované zásilky jak z pohledu odběratele, přepravce, tak i internetového obchodu Praktické předvedení Vyjmenovat přepravní společnosti působící na trhu v Česku, popsat princip jejich fungování, cenotvorby a výhodnost poskytovaných služeb Písemné a ústní ověření Popsat využití elektronických systémů k evidenci, komunikaci a expedici zásilky Písemné a ústní ověření Efektivně pracovat s fakturačním nástrojem a CRM (Customer relationship management, nástroj pro řízení vztahů se zákazníky) Praktické předvedení a ústní ověření -
Jednání se zákazníky
Kritéria hodnocení Ověření Dodržovat pravidla úspěšného prodeje při komunikaci se zákazníky Praktické předvedení Řešit různé konfliktní situace při komunikaci se zákazníkem s ohledem na věk a typ, formu prodeje a sortiment zboží Praktické předvedení a ústní ověření Vysvětlit na konkrétním příkladu podmínky a postupy reklamace zboží Praktické předvedení a ústní ověření
Chci se nechat vyzkoušet
Další informace o zkoušce z profesní kvalifikace, získáte na webu Národní systém kvalifikací (NSK) nebo si níže stáhněte podrobný hodnotící standard. Stáhnout hodnotící standard ve formátu PDF
Uložte si zkoušky, které vás zajímají, mezi oblíbené položky anebo přímo do svého osobního plánu profesního rozvoje.
Zaregistrujte se zdarmaKde se můžu nechat vyzkoušet?
-
Centrum Informační Společnosti, s.r.o.
Adresa: Blažkova 186, Praha 10, 10400 IČ: 01876139     Kontakt: e E-mail: daniela.spiesova@centrumis.cz     Kontakt: m Telefon: 776606916
Mohlo by vás také zajímat
Co se hodí všem profesím
Zdroj informací
Všechny dostupné zkoušející
-
Centrum Informační Společnosti, s.r.o.
Adresa: Blažkova 186, Praha 10, 10400 IČ: 01876139     Kontakt: e E-mail: daniela.spiesova@centrumis.cz     Kontakt: m Telefon: 776606916