Máte dotaz? Máte pro nás podnět či připomínku? Napište nám.
info@vzdelavaniaprace.czCo potřebuji umět a jak mě budou zkoušet?
-
Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
Kritéria hodnocení Ověření Porozumět požadavku zákazníka, eventuálně ho navést na správný požadavek Praktické předvedení Poskytnout rychle, správně a zdvořile službu Praktické předvedení Ukončit telefonní hovor efektivně a zdvořile Praktické předvedení -
Nabídka a prodej produktů po telefonu
Kritéria hodnocení Ověření Navázat kontakt se zákazníkem Praktické předvedení Představit nabídku produktů Praktické předvedení Dohodnout prodej produktu Praktické předvedení -
Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
Kritéria hodnocení Ověření Vypracovat správně strukturovanou odpověď na požadavek zákazníka Praktické předvedení Vypracovat odpověď rychle Praktické předvedení Vypracovat odpověď gramaticky správně Praktické předvedení Dodržovat etiku v elektronické komunikaci Písemné ověření -
Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
Kritéria hodnocení Ověření Přijmout a efektivně vyřídit reklamaci Praktické předvedení Uvést příklady možných konfliktů a předvést jejich řešení Praktické předvedení Vyjmenovat techniky zvládání stresu a předvést postup a způsob jejich aplikace Praktické předvedení -
Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
Kritéria hodnocení Ověření Provést výpočet za pomocí tabulkového editoru Praktické předvedení Shrnout výsledky výpočtu do slovního závěru Praktické předvedení Vyhledat požadovanou informaci v textu nebo na internetu Praktické předvedení -
Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
Kritéria hodnocení Ověření Předvést používání komunikační techniky, včetně související kancelářské techniky (telefon a sluchátka) Praktické předvedení Vysvětlit základní pravidla ochrany dat a osobních údajů při manipulaci s komunikační technikou Ústní ověření -
Poskytování distančního zákaznického servisu v anglickém jazyce na minimální úrovni (B1)
Kritéria hodnocení Ověření Konverzovat v rozhovoru se zákazníkem (zkoušejícím) v délce 10 min, konverzace má napodobovat běžný rozhovor se zákazníkem Praktické předvedení Přeložit text z českého jazyka v rozsahu 1/2 A4 do anglického jazyka, zkoušející vybere vhodný text související se zákaznickým servisem Praktické předvedení Přeložit text v rozsahu 1/2 A4 z anglického do českého jazyka, zkoušející vybere vhodný text související se zákaznickým servisem Praktické předvedení
Chci se nechat vyzkoušet
Další informace o zkoušce z profesní kvalifikace, získáte na webu Národní systém kvalifikací (NSK) nebo si níže stáhněte podrobný hodnotící standard. Stáhnout hodnotící standard ve formátu PDF
Uložte si zkoušky, které vás zajímají, mezi oblíbené položky anebo přímo do svého osobního plánu profesního rozvoje.
Zaregistrujte se zdarmaKde se můžu nechat vyzkoušet?
-
Attigente Group, spol. s r. o.
Adresa: Václavské náměstí 806/62, Praha 1, 11000 IČ: 24153222     Kontakt: Kršková Soňa E-mail: sona.krskova@attigente.cz Telefon: 773244282     Kontakt: Prošek Matěj E-mail: matej.prosek@attigente.cz Telefon: 773747139 -
Grafia, společnost s ručením omezeným
Adresa: Budilova 1511/4, Plzeň, 30100 IČ: 47714620     Kontakt: Slámová Marcela E-mail: 774 484 859 Telefon: 378 771 223
Mohlo by vás také zajímat
Co se hodí všem profesím
Zdroj informací
Všechny dostupné zkoušející
-
Attigente Group, spol. s r. o.
Adresa: Václavské náměstí 806/62, Praha 1, 11000 IČ: 24153222     Kontakt: Kršková Soňa E-mail: sona.krskova@attigente.cz Telefon: 773244282     Kontakt: Prošek Matěj E-mail: matej.prosek@attigente.cz Telefon: 773747139 -
Grafia, společnost s ručením omezeným
Adresa: Budilova 1511/4, Plzeň, 30100 IČ: 47714620     Kontakt: Slámová Marcela E-mail: 774 484 859 Telefon: 378 771 223