Co profese obnáší

Pracovník monitoringu médií průběžně sleduje média (televize, tisk, internet, rádio) a zpracovává data do statistik, přehledů a analýz dle požadavků klienta.

Co musím umět

  • Vytvoření koncepce a strategie zpracování jednotlivých fází monitoringu médií
  • Zpracování dat, analýz a informací pro monitoring médií dle zadání zadavatele
  • Zpracování rozpočtů monitoringu médií dle zadání zadavatele
  • Orientace v médiích a odborném mediálním názvosloví
  • Interní prezentace monitoringu
  • Zpracování výstupů monitoringu médií dle zadání zadavatele
  • Výběr médií pro provedení monitoringu na základě zadání zadavatele
  • Prezentace výstupů monitoringu médií zadavateli

Uložte si profese, které vás zajímají, mezi oblíbené položky anebo přímo do svého osobního plánu profesního rozvoje.

Zaregistrujte se zdarma

Kolik budu brát?

Tato informace je dostupná