Máte dotaz? Máte pro nás podnět či připomínku? Napište nám.
info@vzdelavaniaprace.czCo profese obnáší
Pracovník klientského centra banky poskytuje po telefonu komplexní podporu stávajícím i potenciálním klientům banky.
Co musím umět
- Získávání nových klientů banky a obchodních partnerů
- Poskytování poradenské a konzultační činnosti v oblasti bankovních produktů a služeb
- Spolupráce s ostatními odbory banky při zajišťování služeb klientům
- Podávání informací zákazníkům o základních produktech a službách poskytovaných peněžním ústavem
- Vyřizování požadavků a reklamací klientů (opravy nesprávně zaúčtovaných položek, zajišťování dohledání chybně směrovaných plateb apod.)
- Projednávání úhrady pohledávek s dlužníky
Uložte si profese, které vás zajímají, mezi oblíbené položky anebo přímo do svého osobního plánu profesního rozvoje.
Zaregistrujte se zdarmaKolik budu brát?
Tato informace je dostupná registrovaným uživatelům