Máte dotaz? Máte pro nás podnět či připomínku? Napište nám.
info@vzdelavaniaprace.czCo profese obnáší
Firemní recepční zajišťuje chod recepce společnosti a jednoduchou administrativu pro management společnosti i pro ostatní zaměstnance.
Co musím umět
- Vyřizování administrativy související se zahraničními cestami a pobyty
- Podávání a výběr listovních zásilek a balíků na poštách
- Poskytování informací o telefonních linkách pracovišť a pracovníků, vyřizování krátkých vzkazů apod.
- Správa datových schránek
- Obsluha kancelářské techniky
- Přijímání a ohlašování návštěv
- Vedení evidence písemností (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci
- Vyhledávání a poskytování uložené dokumentace ve spisovně podle stanovených postupů
- Vyřizování operativních úkolů kancelářského útvaru (jízdenky, ubytování, časopisy aj.)
- Příprava a podávání občerstvení při jednáních, konferencích a podobných akcích
- Objednávání údržbových a opravářských prací u odborných firem
Uložte si profese, které vás zajímají, mezi oblíbené položky anebo přímo do svého osobního plánu profesního rozvoje.
Zaregistrujte se zdarmaKolik budu brát?
Tato informace je dostupná registrovaným uživatelům