Co profese obnáší

Firemní recepční zajišťuje chod recepce společnosti a jednoduchou administrativu pro management společnosti i pro ostatní zaměstnance.

Co musím umět

  • Vyřizování administrativy související se zahraničními cestami a pobyty
  • Podávání a výběr listovních zásilek a balíků na poštách
  • Poskytování informací o telefonních linkách pracovišť a pracovníků, vyřizování krátkých vzkazů apod.
  • Správa datových schránek
  • Obsluha kancelářské techniky
  • Přijímání a ohlašování návštěv
  • Vedení evidence písemností (odeslaná a došlá pošta aj.) v určeném úseku nebo v celé organizaci
  • Vyhledávání a poskytování uložené dokumentace ve spisovně podle stanovených postupů
  • Vyřizování operativních úkolů kancelářského útvaru (jízdenky, ubytování, časopisy aj.)
  • Příprava a podávání občerstvení při jednáních, konferencích a podobných akcích
  • Objednávání údržbových a opravářských prací u odborných firem

Uložte si profese, které vás zajímají, mezi oblíbené položky anebo přímo do svého osobního plánu profesního rozvoje.

Zaregistrujte se zdarma

Kolik budu brát?

Tato informace je dostupná